گاهی دلم...

گاهی دلم...

گاهی دلم رفتن میخواهد

دور شدن از اتفاقات عادی روزمره

گاهی دلم میخواهد امروز

دیروز باشد

و من مدفون شوم در عهد راستی...

در صد سالگی عبرت

در افقی که فناوری از سرو کولش بالا نرفته بود

آری من از انعکاس امروز

در افکار فردایم خسته ام....

میخواهم بروم به دیروز

به کودکی مادربزرگ...

اصلا گاهی دلم میخواهد صدساله باشم

اما از تبار دیروز...

 

نازنین عابدین پور



نظرات شما عزیزان:

دهیوپت وندادت
ساعت10:52---17 شهريور 1393
امه چوشم اشک در بردی
ولی خداییش حرف دل من و شاید خیلی های دیگر زده باشی تو میگی صد سال من میگم هزار سال گهگاهی می خوام که ای کاش من نه تلویزیون داشتم نه کامپیوتر و نه هیچ کدم ازین تکنویوژی های لعنی فقط برم هزار سال پیش زندگی کنم هرچی ازین دوران دور تر
پاسخ:ایووووووووووووووووووول خوشحالم که خوشت اومد


♏ÂĦ$ÂИ
ساعت20:54---16 شهريور 1393
سلام

زبان خدا


هر کسی می تواند با خدا حرف بزند , خواسته هایش را و نیازهایش را بر او عرضه کند , به زبان خودش , هر نیازی را با هر زبانی ..

دکتر علی شریعتی / کتاب نیایش / صفحه 110


الهه ... نمکدون
ساعت23:54---3 خرداد 1393
کجای این جنگل شب پنهون می‌شی خورشیدکم؟
پشت کدوم سد سکوت پر می‌کشی چکاوکم؟

چرا به من شک می‌کنی؟ من که منم برای تو
لبریزم از عشق تو و سرشارم از هوای تو


دهیوپت ونداد
ساعت11:25---27 ارديبهشت 1393
قشنگ بود واقعا قشنگ گفتی حرفیه که خیلی ....


دخترک روستایی
ساعت18:01---25 ارديبهشت 1393
واقعا زیبا بود
فوق العاده بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 16 شهريور 1393برچسب:همین الان یهوووووووووووووویی, ] [ 19:22 ] [ دختر رویایی ]
[ ]